Feeling Defensive (Part 1)
Wat gebeurt er als een gerenommeerde experimentele filmmaker met een absurdistisch gevoel voor humor wordt uitgenodigd voor een militaire training, ter versterking van de nationale defensie en paraatheid in geval van een crisis of oorlog? Terug op IFFR zet Pilvi Takala, met hulp van wetenschapper Johanna Vuorelma, spelenderwijs uiteen hoe de samenleving ervan wordt overtuigd dat er het best over vrede onderhandeld kan worden met vuurwapens.