She-Bop
Based on a poem by Carolyn Myers about seeking the Goddess, She-Bop’s intriguing style combines puppet and drawn animation in a film about fury, power and directing one’s own destiny. A beautiful, wild ride with a jazzy soundtrack that explores the duality of creativity and destruction central to both mythology and life.