A documentary about Goddess-rooted religions reaching back tens of thousands of years, featuring some of its most important contemporary proponents like feminist neopaganist and ecofeminist Starhawk, theologian and Goddess movement foremother Carol Patrice Christ, and Jungian analyst Jean Shinoda Bolen. A core work on feminist spirituality!