She-Bop
Het gelijknamige gedicht van Carolyn Myers over de zoektocht naar ‘de Godin’ vormde de basis voor She-Bop, een film over woede, macht en je eigen koers varen, waarin verschillende animatiestijlen worden gecombineerd. Een heerlijk wilde rit met een jazzy soundtrack die de dualiteit van creativiteit en destructie verkent: een tegenstelling die zowel in mythologie als in het leven centraal staat.