Witch Madness
Witch Madness zet de mythische verering van vrouwen als godinnen af tegen de wrede realiteit van de heksenjachten uit de vijftiende tot achttiende eeuw, en geeft zo een visueel overzicht van de hardnekkige en irrationele vervolging van vrouwen. De film van Faith Hubley, die ze samen met haar dochter Emily als een soort modernistisch sprookje animeerde, verbeeldt ook een alternatieve visie op vrouwen als gewaardeerde makers.