Veteran experimental artist Peter Rose’s Omen richly alternates highly treated images of the natural world and of the human, built environment – both streams shrouded in dread. Where nature often appears scarred by the passing shadows of civilisation, the built structures are dark, subterranean passages intermittently illuminated by a skittering torch. Giacinto Scelsi’s ominous music provides the perfect accompaniment.