At the end of the 19th century, the Vatican summoned four nuns to map a portion of the sky for the ambitious Map of the Heavens project: the nuns thus became ‘computers’. Narrated from the point of view of a nun’s soul in transit before reincarnation, Oh Be a Fine Girl Kiss Me intertwines history and fiction in a playful account about female perspective and self-determination.