Eind 19e eeuw riep het Vaticaan vier nonnen bijeen om een deel van de hemel in kaart te brengen voor het ambitieuze project Map of the Heavens, als een soort computers. Oh Be a Fine Girl Kiss Me toont het perspectief van de ziel van een non die zich voorbereidt op haar reïncarnatie. Geschiedenis en fictie vallen samen in een speels verhaal over vrouwelijk perspectief en zelfbeschikking.