Als twee filmschoolvrienden besluiten samen een film te maken voor een 48-hour-challenge ontstaat er onenigheid; wie moet de film regisseren, hoe gaan ze de film monteren, en moeten ze groots denken of klein beginnen? Ze moeten het eens worden, maar besluiten eerst te gaan draaien en eventuele problemen later op te lossen. Seth Cheongs milde portret van de twee vrienden is een brutale, maar warme ode aan cinema en kameraadschap.