In deze satirische korte film escaleert het Valentijnsdag-interview van een mislukte journalist met een lokale dief: van een cynische poging om clicks te genereren verwordt het tot een diepgaande openbaring. Ako Kantu van Ganza Moise houdt de hedendaagse journalistiek in Kigali, Rwanda, een spiegel voor en onderzoekt de precaire grens tussen “content” en echt nieuws. Moise presenteert tijdens IFFR 2026 ook zijn project Tears, gesteund door het HBF.