In this satirical short film, a failed journalist’s Valentine’s Day interview with a local thief escalates from a cynical bid for clicks into a profound discovery. Ganza Moise’s Ako Kantu holds a mirror to Kigali’s new-age journalism, exploring the precarious boundary between content creation and real news. Moise will also present his HBF-backed project Tears during IFFR 2026.