When two film school buddies decide to make a film for a 48-hour challenge, they stumble into some disagreements: Which of them should direct? How should they edit? Should they aim high, or start out humble? They’ll have to reach some agreements, but they decide to film first and solve any issues later. Capturing the two friends with a lot of gentleness, Seth Cheong delivers a cheeky yet warm ode to filmmaking and companionship.