Ricky Lau’s comedy-horror-hit Mr. Vampire uit 1985 betekende de doorbraak van de jiangshi-film: een genre waarin taoïstische priesters over herrezen doden heersen. Ruim veertig jaar later maakt filmstudent Jie voor zijn afstudeerproject een documentaire over Lao Li, vermoedelijk de laatst overgebleven jiangshi, wanneer er een oude bekende opduikt. Alleen Priest Four Eyes, gespeeld door de originele acteur Anthony Chan, kan Lao Li het afscheid geven dat hij verdient.