Mirror Martyr Mirror Moon
A true Gesamtkunstwerk for the screen, this opera loosely based on the landscape of Mount Sinai – where the body of St Catherine was mystically elevated after her martyrdom – is made in collaboration with score composer Irene Buckley and Colombian-American singer Stephanie Lamprea. The film is rapturous, beautiful and feminine.