DISSONANCE
WWII veteran, Ray, is a self-help guru in the afterlife, guiding us though breathing exercises and spiritual release. A former Nazi air force headquarters turned 90s daytime talk-show studio becomes the unlikely setting for collective healing of deep personal trauma. Complicated symbols and histories mix into a singular filmic experience.