DISSONANCE
Tweede Wereldoorlog-veteraan Ray is een zelfhulpgoeroe in het hiernamaals die ons door ademhalingsoefeningen en spirituele bevrijding begeleidt. Een voormalig hoofdkwartier van de nazi-luchtmacht is veranderd in een talkshowstudio uit de jaren 90 en vormt de onwaarschijnlijke setting voor de collectieve verwerking van heftige persoonlijke trauma’s. Een mix van complexe symbolen en verhalen leidt tot een unieke filmische ervaring.