Objet d’énigme
In een crescendo van flarden beeld en geluid speelt Objet d’énigme met thrillerclichés en presenteert huizen als verdichte ruimtes waarin elk frame een mogelijke herinnering aan moord herbergt. Met behulp van lo-fi beelden van huiselijke ruimtes legt Objet d’énigme een terugkerend patroon bloot, waarin het vrouwelijk lichaam de hoofdrol speelt. Het werk is spannend en mysterieus en biedt een krachtige kijk op de plaats delict als een plek die tijd en ruimte overstijgt.