Mirror Martyr Mirror Moon
Deze opera is een waar Gesamtkunstwerk voor het grote doek. Het verhaal is losjes gebaseerd op het landschap van de Sinaïberg, waar het lichaam van de heilige Catharina na haar martelaarschap op mystieke wijze naartoe zweefde. De meeslepende, mooie en vrouwelijke film is gemaakt in samenwerking met componiste Irene Buckley en de Colombiaans-Amerikaanse zangeres Stephanie Lamprea.