like moths to light
The last standing bastion of our intellectual independence and beating heart of our identity, dreams are now convoyed and researched by enterprises in both hemispheres. Blending scientific research with sensual visual poetry and impressive archival material Gala Hernández challenges our ideas of reality. like moths to light reminds us of the beauty and fragility of our inner-world and of the need to protect it from the parasitic, profit-driven world of enterprise.