In a stifling mise en scène that leaves no room for spontaneity, affection or rebellion, father, mother and daughter perform their rigid roles. Each follows their own script, out of sync and devoid of actual interaction. Their evocative choreography reveals small neuroses, fractures in the façade. With subtle humour and meticulous precision, this film-theatre hybrid captures a family trapped in their routines, going in circles until the curtain falls.