I Am the Film Motherfucker, but I’m Real
Since the Arab Revolution in Egypt in 2011, which deposed the long-standing regime of Hosni Mubarak, the country has experienced ongoing political unrest till the rise of Abdel Fattah el-Sisi. In this hallucinatory journey that defies our idea of reality, MeowX2 takes us to the heart of a propaganda machine that shapes and propels an image of aggressive, conservative and ultimately toxic masculinity – one capable of permeating society down to its most personal spheres.