I Am the Film Motherfucker, but I’m Real
Na de Egyptische Revolutie in 2011, waarmee een eind kwam aan het lange bewind van Hosni Mubarak, beleefde het land politiek roerige tijden tot de opkomst van Abdel Fattah el-Sisi. In deze waanzinnige film die ons beeld van de werkelijkheid tart, ontleedt MeowX2 de propagandamachine van Egypte, die een agressief, conservatief en in feite toxisch beeld van masculiniteit verspreidt – een beeld dat doordringt tot diep in de privésfeer.