Thida gaat naar een toneelstuk met een vriendin. Later, als ze haar eigen tekst repeteert, vervagen de grenzen tussen het script en wat ze echt wil overbrengen, ook voor haarzelf. Zal de uitvoering haar bevrijden of blijft ze gevangen in haar rol?