Forget the Director, This Is Emmy’s Cut!
VJ Emmy is de hoofdattractie in de bioscopen van Kampala. Marion Desmaret volgt in Forget the Director, This Is Emmy’s Cut! deze uitzinnige verteller, die een geheel eigen invulling geeft aan dubbing. Emmy is geen gewone voice-over; hij remixt blockbusters en cultklassiekers en voorziet ze van ongefilterd commentaar, waarmee hij de films een nieuwe betekenis geeft voor het plaatselijke publiek. Zijn stijl zien we terug in de documentaire, die gestileerde fictie met gelaagde vertelwijzen verweeft.