Horsepower
Meer dan honderdduizend mensen volgen de avonturen op twee wielen van iamdeathrow op Curaçao online. In dit portret komt filmmaker Tittel del Mar – in de momenten dat de motor van Alexander Hanst stilstaat – bijzonder dicht bij hem, terwijl hij worstelt met de druk om een betere versie van zichzelf te worden. Waar ligt de grens tussen de versie van jezelf die de wereld ziet, en de versie die je graag echt zou willen zijn?