More than 100,000 people follow the two-wheeled adventures of iamdeathrow on Curaçao online. Filmmaker Tittel del Mar creates an intimate portrait of Alexander Hanst. When he’s not riding, he struggles with the pressure of becoming a better version of himself. What is the difference between the version of you that you show to the world, and the person you would really want to be?