Greetings from Rhodes
What are you gonna do when the world’s on fire? Sit by the pool with a glass of Aperol Spritz and take a selfie for your friends back home? In this satirical take on tourism during the ecological crisis, Viera Čákanyová asks how costly the Ostrich Effect we all seem to suffer from really is? The film features realistic comments from holidaymakers, glossy travel agency advertisements and some dinosaurs, just passing by.