FELT
Travelling, flying, hallucinating. Blake Williams, a filmmaker and artist specialising in the magic of 3D cinematic language (Cinema of the Spectacles, IFFR 2025), immerses us in an experimental road movie. A journey from Texas to the South-West that began the day after the US presidential election. Visions of imposing landscapes, of captivating casual moments and a unique sight of the country in times of desperation.