Reizen, vliegen, hallucineren. Blake Williams is als filmmaker en kunstenaar gespecialiseerd in de magie van 3D-filmtaal (Cinema of the Spectacles, IFFR 2025). In deze experimentele roadmovie neemt hij ons mee op reis, van Texas naar het Zuidwesten, vanaf de dag na de Amerikaanse presidentsverkiezingen. Beelden van indrukwekkende landschappen en fascinerende alledaagse momenten geven een unieke kijk op het land in tijden van wanhoop.