Venezia Diorama
In een reeks animatie-artboards komt de stad Venetië tot leven terwijl het afbrokkelt en langzaam verdwijnt – een ontwikkeling die al heel lang stilletjes voortschrijdt. Venezia Diorama is volledig met de hand getekend en Nicolas Piret maakt optimaal gebruik van het materiaal waarmee hij werkt. Met zijn unieke, nauwgezette stijl weet Piret het erosieproces en de kwetsbaarheid van onze steden haarscherp te treffen.