Greetings from Rhodes
Wat doe je als de wereld in brand staat? Aan het zwembad zitten met een Aperol Spritz en een selfie sturen naar je vrienden thuis? In deze satirische kijk op toerisme in tijden van ecologische crisis vraagt Viera Čákanyová zich af welke prijs we betalen voor ons struisvogelgedrag. De film bevat realistisch commentaar van vakantiegangers, stralende advertenties van reisbureaus en wat dinosauriërs, die toevallig voorbijkomen.