SightNotSeeing
Vanaf een dak in Kowloon City (Hongkong) beweegt de camera van een reisgids die worstelt met zijn microfoon naar toeristen die besluiten waar ze iets gaan drinken, naar iemand van een cameraploeg, op zoek naar de perfecte locatie. Gefilmd in één take, wisselen in scène gezette, nagespeelde en ongescripte taferelen zich af. Wie kijkt er eigenlijk naar wie? En als iedereen zowel kijker als acteur is, wie geeft er dan vorm aan de werkelijkheid?