Au hasard
You are given coloured glasses, red or blue, but not to render images 3D, but to subtract all dimensions. Whatever colour you get will decide the film you see, just as the proverbial tint of our glasses might set in motion our personal, social and political beliefs. Do you dare take the glasses off?