Au hasard
Je krijgt een rood of blauw gekleurde bril. Niet om 3D-beelden te zien, maar om alle dimensies te verwijderen. De kleur bepaalt welke film je ziet, zoals de kleur van onze spreekwoordelijke bril bepalend is voor onze persoonlijke, sociale en politieke overtuigingen. Durf jij die bril af te zetten?