An Impossible Address
An Impossible Address is het resultaat van meer dan vier jaar onderzoek naar de verborgen geschiedenis van de solidariteit tussen India en Afrika in hun strijd tegen het Portugese kolonialisme, verteld aan de hand van het leven van de revolutionair Sita Valles. Deze in Angola geboren arts met wortels in het Indiase Goa sloot zich aan bij de Angolese vrijheidsbeweging, waarna hij verdween. Filmmaker Suneil Sanzgiri gebruikt zijn bekende beeldtaal en vermengt digitale animatietechnieken en archiefmateriaal tot een krachtig, persoonlijk essay over intercontinentaal verzet.