Last Night I Dreamed It Was Raining Fish
Worli Koliwada, een vissersdorp op een van de eilandjes die zijn opgeslokt door de stad Mumbai, is oorspronkelijk het thuis van de inheemse Koli-gemeenschap. In deze poëtische vertelling leren we hoe de voorouderlijke banden met het land en het water nog altijd bestaan, maar drastisch zijn veranderd na eeuwen kolonisatie, klimaatverandering en economische groei. Shraddha Khanna volgt in haar debuutfilm een gemeenschap die wordt gemarginaliseerd door een genadeloos doordenderende, inmiddels onherkenbare stad.