You are so beautiful
It’s a deceivingly simple clash of image and music: You are so beautiful counterposes the Joe Cocker song of the same name with a much less accessible visual. The beautiful woman in question is immediately blocked from view by a man’s hand, which slowly approaches the camera until it blocks the entire field of view. Quite literally obscurantist, it’s a playful provocation and a sharp, ironic audio-visual quip.