You are so beautiful
Het is een bedrieglijk eenvoudige botsing tussen beeld en muziek: You are so beautiful stelt het gelijknamige nummer van Joe Cocker tegenover een veel minder toegankelijk beeld. De mooie vrouw in kwestie wordt onmiddellijk uit het zicht gehouden door de hand van een man, die langzaam naar de camera toekomt totdat hij het hele gezichtsveld blokkeert. Het is letterlijk obscurantistisch, een speelse provocatie en een scherpe, ironische audiovisuele geestigheid.