Blushing Phantom
Blushing Phantom is een caleidoscopisch visueel festijn dat zich afspeelt in de liminale digitale ruimte. Het onderzoekt op speelse wijze de grenzen van verhulling en onthulling door middel van een geanimeerde collage. Deze experimentele korte film wordt begeleid door een ritmische soundtrack en bevat een dansende menselijke figuur, levendige bloemen, gloeiende ogen, neonlandschappen en hallucinogene texturen die op kunstige wijze de hersenen ombuigen en samenkomen in een ervaring die tegelijkertijd nostalgisch en voorspellend is.