Blushing Phantom
A kaleidoscopic visual feast existing in liminal digital space, Blushing Phantom playfully examines the boundaries of concealment and exposure through animated collage. Accompanied by a pulsating score, this experimental short features a dancing human figure, vibrant flowers, glowing eyes, neon landscapes, and hallucinogenic textures that artfully bend the brain, coalescing into an experience at once nostalgic and divinatory.