In this insect equivalent of a theatrical fine-dining experience, termite butchers, with musical accompaniment of a termite pianist, perform a ritualistic slaughter on a piece of power cable. The fact that their climate crisis-induced dietary choice also causes power outages in human cities is the proverbial cherry on the cable. A delightfully strange and pleasantly icky spectacle that combines costume play and animation. Eat up!