In dit insectenequivalent van een spectaculair gastronomisch diner voeren termietenslagers een rituele slachting uit op een stuk elektriciteitskabel, onder muzikale begeleiding van een termietenpianist. Het feit dat hun door de klimaatcrisis veroorzaakte dieet ook tot stroomuitval in menselijke steden leidt, is de spreekwoordelijke kers op de kabel. Een heerlijk vreemde en aangenaam walgelijke vertoning die gekostumeerd theater en animatie combineert. Smakelijk!