Absurdistische film waarin twee verloren zielen elkaar vinden onder een doerianboom. Beiden zijn klaar met het leven en op zoek naar een vorm van verlossing. Die komt er ook, maar in een andere vorm dan verwacht. Kort en verrassend werk dat de vergankelijkheid van het leven vastlegt op broeierig super8.