Levantamuertos: Cumbia for the Dead
Chuy, een corrupte balsemer, heeft een bovennatuurlijke gave. In zijn esoterische relaties met zielen die er niet meer zijn, ontmoet hij Kevin opnieuw, een oude vriend die is verlicht door religieuze fraseologie die hem zal leiden op een wild persoonlijk transformatiepad. José Eduardo Castilla Ponce, die de Mexicaanse traditie van het combineren van de dood en feestelijkheid volgt, neemt ons mee op een burleske roadmovie tussen zombies en cumbia, tussen het aardse en het hiernamaals.