Levantamuertos: Cumbia for the Dead
Chuy, a corrupt embalmer, has a supernatural gift. In his esoteric relationships with those souls who are no more here, he re-encounters Kevin, an old buddy illuminated by religious phraseology who will lead him on a wild personal transformation path. José Eduardo Castilla Ponce, following the Mexican tradition of combining death and festivity, drives us on a burlesque road movie between zombies and cumbia, between the earthly and the afterlife.