Tapp und Tastkino (1968, 1969, 1989)
Das TAPP und TASTKINO (TOUCH CINEMA) was a feminist performance presented for the first time in 1968 and consisted of Export wearing a box with two holes in front of her naked breast which passersby could then explore, while theoretician-artist Peter Weibel was giving a lecture. This is a re-staging made for the Austrian TV emission Apropos Film more than twenty years later.