Ein perfektes Paar oder die Unzucht wechselt ihre Haut
Once, nudity was deemed indecent. Now, nudity is used and abused to peddle our era’s very own indecency: the marketability of seemingly everything – naked bodies for naked greed. Another Exportian tract, this time performed with cool touches of glamour and serious amounts of scathing wit. A politically visionary work.