Ein perfektes Paar oder die Unzucht wechselt ihre Haut
Naaktheid werd ooit gezien als iets obsceens. Nu wordt naaktheid gebruikt en misbruikt om de obsceniteit van onze eigen tijd te promoten: bijna alles wordt vermarkt – naakte lichamen voor onverhulde hebzucht. Dit Exportiaanse traktaat wordt uitgevoerd met een vleugje glamour en de nodige vernietigende geestigheid. Een politiek vooruitziend werk.