Tapp und Tastkino (1968, 1969, 1989)
Das TAPP und TASTKINO (TOUCH CINEMA) was een feministische performance die in 1968 voor het eerst werd uitgevoerd. Export droeg een doos met twee gaten voor haar ontblote borsten waar voorbijgangers hun handen in konden steken terwijl theoreticus-kunstenaar Peter Weibel een lezing gaf. Deze heropvoering is twintig jaar later gemaakt voor het Oostenrijkse tv-programma Apropos Film.