Part two in a three part series chronicling the infamous 1991 Kennedy rape trial. Here we join the Kennedys, after the trial and acquittal of William Kennedy Smith, for a sumptuous celebration in their extravagant Palm Beach home. With flashbacks to the night of the rape and flash-forwards to the eventual marriage of the defense attorney and one of the jurors, Decadence peers into the moral decay of wealth and privilege.